13-15.04

СПІКЕРИ

© 2018, KYIV MUSIC DAYS
Створення сайту ELENWEB
Дмитро Чинь
Маркетинговий директор Concert.ua

Concert.ua - найкрутіший квитковий оператор та наш надійний партнер.

В планах Concert.ua декілька активацій - панельних дискусій, круглів столів та зустрічей за зачиненими дверима.

Дмитро, як і вся команда Concert.ua, причетний до неймовірно великої кількості масштабних концертів та фестивалів за участю світових артистів в Україні. Наприклад, нещодавно сервіс виступав єдиним офіційним оператором з продажу квитків для Eurovision Song Contest. Cтадіонні шоу Depeche Mode та Imagine Dragons. 31 Серпня, НСК «Олімпійський», фестивалі U-Park, Atlas Weekend, Файне Місто, Z-Games, концерти Monatik, Oxxxymiron, Макс Барських - це лише невелика частина тих шоу, де Concert.ua виступали ексклюзивним оператором.

Досвідчені спікери запропонують дискусію про моделі win-win, синергію, та пояснять різні аспекти відносин зі всіма, хто залучений в організацію музичних подій.
Дмитро Феліксов
Генеральний директор компанії Virus Music, засновник компаній TopDJ, Cloud9, Virus Booking, EventLab, TopDJ Shop, Вirus Production, DJAM та Concert.ua

Concert.ua – крутий сучасний сервіс з продажу квитків на концерти та фестивалі. Крім цього, Concert.ua виступав єдиним офіційним оператором з продажу квитків для Eurovision Song Contest 2017.

Серед інших масштабних подій, для яких Concert.ua став титульним або ексклюзивним оператором: стадіонні шоу Depeche Mode та Imagine Dragons, фестивалі U-Park, Atlas Weekend, Файне Місто, Z-Games, концерти Monatik, Oxxxymiron, Макс Барських та багато інших. Кількість користувачів сайту, що базується на власній IT-платформі, складає понад 1,1 млн. людей на місяць.

За час свого існування Concert.ua від звичайного дистриб'ютора з продажу квитків трансформувався до структури-партнера, що на одному рівні співпрацює з організаторами музичного заходу, займається питаннями створення попиту, відповідає за прийняття ефективних рішень і максимізацію доходу.

Досвідчені спікери запропонують дискусію про моделі win-win, синергію, та пояснять різні аспекти відносин зі всіма сторонами, залученими в організації музичних подій.
Gergely Salamon
Один із засновників і креативний директор Eastaste Music Licensing

Budapest Showcase Hub – музична конференція та шоукейс-фестиваль в Угорщині. Організатори традиційно роблять акцент на країнах Східної Європи для того, щоб відкрити більше цікавих імен для світової сцени. Незважаючи на те, що BuSH досить молодий івент, він швидко завоював інтерес міжнародного музичного співтовариства.

На сьогоднішній день BuSH є одним з небагатьох шоукейс-фестивалів, де активно виступають українські молоді виконавці (Brunettes Shot Blondes, Panivalkova, Koloah, Sinoptik). Організатором події є угорська компанія eastaste.net.

Gergely Salamon – один із засновників і креативний директор Eastaste – на Kyiv Music Days розповість про історію розвитку BuSH, унікальний спосіб відбору артистів, можливості, які відкриває шоукейс-фестиваль та багато іншого.
Наташа Подобєд
Засновник More Zvukov Agency

Наташа Подобєд – програмний директор фестивалю SKIF – знаного фестивалю імені Сергія Курьохіна, що був започаткований у 1997 року у Санкт-Петербурзі. Також вона виступає куратором фестивалів експериментальної та електронної денс-музики «ЭлектроМеханика» та «ЭтноМеханика», який працює з world-music.

Крім того, Наташа – одноосібний засновник активного у Берліні букінгу More Zvukov Agency, що серед іншого, спеціалізується на world-music та на експорті незвичних музичних колективів, зокрема з України та Росії, у Західну Європу.

Наташа також відома тим, що привозила у Київ у 2009 році на «Гогольфест» голандську програму Dutch Punch – відомий контркультурний арт-фестиваль. Найцікавіше, що у Європі Наталія опікується відомими українськими гуртами, такі як DakhaBrakha, Dakh Daughters, Onuka та Panivalkova – саме вона представляє їх інтереси на європейських фестивалях.

Від конференції Kyiv Music Days Наташа очікує нових ідей, цікавих обговорень, багато знайомств з українськими колегами та талановитими артистами. Вона розкаже як потрапити на шоукейс, як до нього підготуватися і що потім з цим робити. А також: чому та чим її так зацікавили українські музиканти, що вона вирішила познайомити з ними європейську публіку.
Олеся Корженевська
Головний організатор та продюсерка фестивалю «День Вуличної Музики», генеральна директорка івент-агенції Dream Hunters, голова громадської організації «Логістичний штаб», засновниця Screen School

Агенція Dream Hunters, котрою керує Олеся, працює вже майже 12 років і здатна впоратись з будь-яким проектом – від тімбілдингу до парусної регати.

Власне, Олеся – людина з активною громадською позицією. Завдяки її шаленому досвіду у проектному менеджменті, а це 15 років, на початку Майдану, за лічені години, з її ініціативи був створений Логістичний штаб.

Саме Логістичний штаб став засновником української версії фестивалю «День Вуличної Музики», до якого у перший рік існування долучилися десять міст, а цьогоріч їх число сягнуло вже шістидесяти. «День Вуличної Музики» – фестиваль, що з'являється, можна сказати, на пустому місці. Лише на один день у скверах та на площах міст виникають вуличні сцени, де виступають різноманітні музиканти – від Святослава Вакарчука до народного гавайського ансамблю, від почесних банудристів до учнів дитячої музичної школи.

За плечима Олесі не лише організація вільного простору та коворкінгу для журналістів #MediaHub. Також вона є засновницею школи екранних мистецтв Screen School – це школа телебачення та кіно, педагоги якої – справжні гуру кіно, театру, радіо, телебачення, моди, музики і ораторського мистецтва.

Тобто, ви вже зрозуміли, що людині, яка володіє даром залучити до корисної справи купу народу, є чим поділитись з аудиторією.
Євгенія Стрижевська
Діячка культури, ідеолог та організаторка міжнародних музичних фестивалів (Polyana Music Festival, Koktebel Jazz Festival, «Країна Мрій», Rock'n'Sich, Kyiv Open Air та ін.), авторка та ведуча програм на радіо й телебаченні, арт-директорка клубів та культурних платформ (Sullivan Room Kyiv, «44», New Generation), журналістка

Протягом останніх 4-х років успішно впроваджує освітні програми у галузі проектного менеджменту, організації культурницьких подій. Опікується культурною дипломатією, презентуючи українські гурти за кордоном та беручи участь у міжнародних музичних конференціях від України.

Працює над дисертаційним дослідженням: «Музичні фестивалі в культурі України. Становлення та особливості розвитку».

Додаткова інформація: wikipedia.org
Влад Фісун
Креативний директор фестивалю Atlas Weekend

Atlas Weekend — один з найбільших музичних фестивалів України, що проходить вже декілька років за участі топових світових артистів у Києві посеред літа на ВДНГ. Наразі у цього фестивалю в Україні конкурентів немає.

Буквально днями Влад став креативним директором цього масштабного івенту. Враховуючи його багаторічний фестивальний та концертний досвід, музичні вподобання, роботу по обидва боки барикад, прагматичний підхід до справ – лекція буде надцікавою.

Влад – меломан до мізку кісток. Свого часу - головний редактор найкращого київського сіті-гайду «Афіша», головний редактор журналу Viva!, «Playboy Україна» та його російського аналога. Ведучий власної програми на радіо «Аристократи» #БольшойФисун.

Як спікер Kyiv Music Days, Влад пропонує обговорити міжнародний і локальний досвід вирішення нетривіальних ситуацій, соціальні тренди, взаємодію з міськими структурами роботу на міжнародному ринку з залучення зарубіжних відвідувачів тощо.
Олександр Варениця
Засновник піар-лабораторії «Много Воды» та автор однойменного телеграм-каналу

Олександр – музичний оглядач, у минулому головний редактор Mixed.News та PromoDJ. Також він має неабиякий досвід роботи в якості піарника: працював з ONUKA, O.Torvald, лейблом Masterskaya та відомий своїми аналітичними матеріалами саме стосовно стану музичної індустрії в Україні.

Олександр також один з ідеологів компанії Be Management Music & Publishing.

Піар-лабораторія «Много Воды» - новий сольний проект Олександра та близький родич Be Management Music & Publishing. А це означає, що її засновник зробить все можливе, щоб хороша музика, в тому числі українська, була почута.

Для цього, за думкою Олександра потрібне відкрите обговорення проблем і задач української музичної індустрії. Під час свого виступу на конференції Олександр збирається торкнутися теми музичного піару в Україні, зосередитись на проблемах в цій галузі, що стосуються кожного учасника, від менеджера та артиста до піарника та журналіста, і готовий не лише обговорити всі наболілі питання, а й запропонувати свій інноваційний спосіб їх вирішення.
Олеся Гуляєва
SMM planner та digital-продюсер агенції VideoSeed

Олеся – відомий фахівець з просування музичних кліпів на каналі Youtube та в інших соціальних мережах. Вона неодноразово виступала на різних професійних музичних заходах у якості спікера, зокрема на форумі музичної індустрії Colisium та музичній конференції Vira Music.

Крім того, вона - сертифікований спеціаліст з відеореклами Google Adwords. Слід зазначити, що VideoSeed – це велика та відома платформа для просування вірусного, музичного та рекламного відео, тобто вона пропонує інструмент для проведення рекламних кампаній. Серед клієнтів – купа знаних музикантів та музикантів-початківців. Олеся працювала з такими артистами як Іван Дорн, Iowa, Emin, Нюша, «Руки Вверх!». Якщо ви бажаєте, щоб ваш відеоконтент побачило якомога більше людей – це до Олесі.
Олексій Бондаренко
Засновник та головний редактор блогу нової української музики LiRoom.com.ua. Колумніст «Украинскої Правди» та INSIDER

LiRoom.com.ua існує вже 6 років, і він входить до трійки найпопулярних музичних блогів України. Мета цього проекту - тримати руку на пульсі вітчизняної культури та сприяти її розвитку, розповідати про українських музикантів, які створюють щось нове, та знайомити з ними слухачів.

Як головного редактора блогу, Олексія більш за все турбує кілька питань, що стосуються музичної журналістики. По-перше, це фінансування цієї сфери: очевидно, що музичний експерт повинен відвідувати якомога більше концертів та набиратися знань і досвіду. По-друге, Олексія турбує якість самої музичної журналістики, тобто обізнаність авторів статей та критиків на матеріалі. По-третє — а наразі взагалі, чи є необхідність в існуванні такого напрямку, як музична журналістика?

Минулого року Олексій разом з колегою з LiRoom.com.ua запустив пілотний курс «Як писати про музику (щоб вас читали, публікували та слухали)». Тобто, прислухатись до Олексія стане в нагоді не лише тим, хто хоче займатися піаром або писати про музику, але й тим, хто хоче грамотно подавати інформацію про свою групу, аби зацікавити слухача.
Михайло Ясинський
Генеральний продюсер Secret Service Entertainment Agency, продюсер Олі Полякової

Михайло – відомий антрепренер, активний на ниві українського шоу-бізнесу, продюсер та власник компанії Secret Service EA. В сфері интересів агенції - знані артисти - зірки вітчизняної поп-сцени.

Михайло та підібрана ним команда Secret Service - майстри у супроводженні артистів, вони надають всі необхідні адміністративні послуги, аби ті не відволікалися на буденне, а займалися творчістю.

Крім Олі Полякової, серед клієнтів компанії: Макс Барських, Олег Вінник, Алан Бадоєв. Михайло не один десяток років працює в шоу-бізнесі, тому він поділиться досвідом з організації структури роботи артиста та менеджменту агентства, міркуваннями про маркетингові дослідження в шоу-бізнесі, розповість про ризики, які, на його думку існують для української музики, а також залюбки подискутує на тему змін, які б могли відкрити вікно можливостей для українських артистів і продюсерів.
Тома Лазаренко
Співзасновниця та куратор Creative Management Camp

Creative Management Camp – це освітня програма для тих, хто хоче зайняти свою особливу нішу у культурі.

Команда кемпа знає все про те, як створюються проекти в сфері культури, як сформувати підприємницькі навички, запустити власну справу, занурює у практичну площину управління культурними, соціальними та освітніми ініціативами.

До того ж, Тома працює як дизайнер освітніх програм, PR-менеджер та консультант культурних проектів – тобто, знає всю «кухню» у всіх її проявах, відає про підводні камені та секрети.

Зазвичай програма курсів достатньо насичена і включає вивчення всіх необхідних етапів: від ідеї та задач проекту до створення команди, пошуку фінансування та плану реалізації, Тут вчать і дизайн-мисленню, і digital-стратегії, і результативному пітчингу.

Для того, щоб більш ефективно працювати з майбутніми студентами, куратори теж прагнуть розвиватися. Тому Тома пропонує дискусії колегам, які працюють у напрямку освіти, аби поділитися методиками, інсайтами та складностями, з якими так чи інакше стикаються всі. Вчитися не лише на своєму досвіді, але й на чужому.
Ірина Петрова
Доктор культурології, професор Київського національного університету культури і мистецтв

Сфера професійних інтересів Ірини - івент-менеджмент та індустрія дозвілля, власне це те, що вона і викладає в університеті. З цим тісно пов'язаний науковий інтерес, який полягає в теорії та історії культури та різних культурних практиках сучасного світу.

Крім того, Ірина працює в робочій групі Міністерства освіти і науки з розробки освітніх стандартів та керує розробкою науково-дослідних тем, на кшталт: «Культурні індустрії в сучасному світі», «Культурні блага й послуги: промоція й популяризація», «Трансформаційні процеси соціальної культури в Україні». А ще вона автор підручника «Дозвілля в зарубіжних країнах», посібника «Соціально-культурне проектування», монографії «Дозвілля в теоретичних рефлексіях».

Але Ірина не лише теоретик, а ще й практик. Теми її основних навчальних курсів поєднують теорію, історію, проектування та практику всього того, що може стосуватися культури та індустрії розваг.

Наш спікер робить свій внесок, аби в Україні в цьому напрямку працювали добре підготовлені кваліфіковані спеціалісти, які розуміються на теоретичному ґрунті та вміють застосувати його на практиці.

Ця конференція, як платформа для виникнення нових перспективних проектів, може стати поштовхом і для неї, і для її студентів, і для слухачів та інших спікерів. Адже саме вона є доречним місцем, де генеруються нові цікаві ідеї, зав'язуються знайомства і знаходяться однодумці.
Андрій Каплун
Організатор ІмпульсФест – найбільшого на цей час open air фестивалю у східній Україні

Перший ІмпульсФест відбувся у Харкові 10 років тому. Перші чотири випуски фестивалю проходили у клубному форматі в легендарній харківській «Жарі». Два роки тому фестиваль перетворився на більш масштабну подію. Велика кількість - кілька десятків - артистів, open air: спочатку на пляжі Безлюдівського озера неподалік Харкова, потім – на арт-заводі Механіка. Власне, такі місця слугують найзручнішими локаціями для масштабних заходів, що об'єднують багато музикантів, відвідувачів, потужний звук та світло.

ІмпульсФест – це не тільки концерти, лекції, майстер-класи, автограф-сесії з улюбленими артистами та інші сюрпризи. І, так, це велика організаційна робота та колосальний досвід, пов'язані саме з цими моментами.

Фішка фестивалю в тому, що організатори протягом всіх цих років знаходять виключно українських цікавих артистів. Цього року імпреза пройде на тому самому місці: арт-заводі Механіка, з 27 до 29 липня. Наразі відомо, що в якості запрошених артистів виступатимуть Бумбокс, Dakh Daughters, Kazka, Жадан і Собаки та Pianoбой. Чекаємо новин про оновлення лайн-апу.

А тим часом, Андрій в рамках свого виступу поділиться спостереженнями та напрацюваннями з колегами по цеху.
Влад Дебрянський
Засновник AMA (American Music Academy)

American Music Academy пропонує сучасну музичну освіту з різних дисциплін. Але на цьому Влад не зупинився і завдяки ініціативі Berklee College of Music, де сам же і навчався музиці, вирішив донести унікальну методику викладання коледжу до Центральної та Східної Європи. Завдяки цьому, академія працює у Києві вже чотири роки.

Серед викладачів та радників AMA багато славетних імен: Tom Rothrock, Reginald Love, Adam Joseph, Frank Parker, Rahni Song, Gerry Brown та інші.

Сам Влад – американський музикант, що має українське походження, композитор, продюсер, телепродюсер, актор з багатим досвідом, неймовірними вчителями та музичними зв'язками.

Його альбом Vladosphere увійшов в топ-5 американських чартів, Sun In Capricorn отримав декілька номінацій на Греммі, Blues досягнув першого місця в блюз-чарті на iTunes Blues в Японії та США.

Також музикант співпрацював з такими виконавцями, як Antonia Bennett, Ray Brown Jr., Katy Perry, Billy Sheehan, Pat Mastelotto & Tony Levin та іншими. Крім того, він зайнятий в Художній раді молодіжного філармонічного оркестру в Carnegie Hall у Нью-Йорку.

Влад вважає, що вкрай важливо приділяти увагу музичній освіті як в Україні, так і по всьому світу, оскільки вона має свій вплив на розвиток суспільства.
Ростислав Русаков
Організатор Hedonism Festival та проекту «Южный Берег Киева»

Раніше Ростислав був учасником синдикату ANGAR, що ангажувал ряд культових закордонних аристів для концертів у славнозвісній Малій Опері. Останніми роками Ростислав зайнятий проектами «Южный Берег Киева», чи простіше ЮБК, та фестивалем Hedonism – це одні з найбільших та найпопулярніших проектів у Києві, шо проходять влітку. По-перше, ЮБК – це затишний пляж на Труханову острові, облаштований всією необхідною інфраструктурою, який ввечері перетворюється на нічний клуб під відкритим небом. Саме на його базі і створили фестиваль Hedonism, який проходить вже не перший рік. Це кілька сцен, кілька десятків українських артистів, артистів-початківців та закордонних хедлайнерів.

Якщо Hedonism та ЮБК будуть і надалі розвиватися такими темпами, то незабаром ми отримаємо ще один досить відомий у Східній Європі фестиваль цікавої популярної музики.
Григорій Фатьянов
Засновник української компанії Be Management Music & Publishing

Григорій є одним з провідних фахівців країни у сферах label management, паблішингу та дистрибуції. У минулому він займався організацією концертів електронної музики, на його рахунку сотні забукованих артистів, а сам він має репутацію досвідченого букінг-агента міжнародного класу.

У портфоліо Григорія також велика музична конференція Kyiv Music Summit - освітній проект, сконцентрований на електронній музиці, інді-сцені, інноваціях та гаджетах, для якого він виступив у ролі ідеолога та співавтора. Крім того, наш доповідач часто бере участь у професійних музичних форумах та конференціях.

Григорій часто консультує виконавців та менеджерів, працює з українськими лейблами, такими як Vidlik, Masterskaya, Artreform Records, та популярними на сьогодні українськими артистами, наприклад з Іваном Дорном, ONUKA, The Maneken – варто зазначити, що вони знані також і за межами країни.
Валерій Cасковець
Продюсер радіостанцій «Хіт Фм» та «Русское Радио Украина», продюсер проектів холдингу радіостанцій ТАВР Медіа

ТАВР Медіа - один з найбільших медіа-холдингів України - включає такі радіостанції як «Хіт FM», «Русское Радио Украина», ROKS, RELAX, «Мелодія FM», Kiss FM, що працюють по всій країні (окрім окупованих територій).

Валерій вважає, що радіо – один з важливих інструментів, завдяки яким артист може набути популярності. Його робота саме й полягає у розвитку популярних форматів, таких як гостьові ефіри, прем'єри, авторські програми, наприклад радіоблог «Время и стекло», «Все про кохання з Іриною Білик».

Серед найбільш успішних кейсів холдингу - «Дископремії Хіт ФМ», «Квитки в перший ряд» на Хіт ФМ ( концерти Depeshe Mode та Imagine Dragons), «Потисни руку Depeshe Mode», сольні концерти багатьох українських артистів та безумовно, цьогорічний тур Дзідзьо.

На думку доповідача, важливим елементом є зв'язок радіо, менеджера та артиста. Радіо є невід'ємним елементом для промо нових проектів, турів, концертів артистів. В співпраці зароджуються популярні проекти, на кшталт «Велике весілля», «Великий Весняний Концерт», «Фан-зона Хіт ФМ», «Знайомство з зіркою».

Саме виходячи із свого багатого досвіду Валерій розкаже про різноманітні моделі всебічної співпраці и максимальної інтеграції всіх сторін шоу-бізнесу.
Оксана Бризгалова
Керівник Istok Studio

Istok Studio – потужна київська студія звукозапису, що займається популяризацією альтернативної, «неформатної» для телебачення музики.

Крім запису у студії ще багато проектів. Це і Istok Stage – майданчик, який працює на міських івентах та фестивалях для того, щоб музиканті змогли себе представити. Indie Fields – конкурс молодих інді-музикантів. Переможці мають змогу виступити на сцені фестивалю Atlas Weekend, записати альбом на студії Istok і працювати з Music Hub. Це Istok Education - серія вузькопрофільних лекцій від кращих представників музичної індустрії. А також Istok Live Sessions – серія live-виступів, записаних на самій студії.

Оксана, як головна людина з-поміж тих, хто причетний до життя студії, чітко окреслює теми для обговорення на конференції. Вони стосуються студій звукозапису, як головного елементу для професійного якісного музичного контенту, створення, просування та розвитку альтернативної музики в Україні, а також менеджменту, який пов'язаний з цими специфічними процесами. Питань багато, тому це дуже цікавий обмін досвідом зі всіма важливими ланками української музичної індустрії.
Ігор Панасов
Засновник та головний редактор ресурсу Karabas Live

Ігор – професійний журналіст та пристрасний поціновувач музики. Зараз він – головний редактор онлайн-гіду з музики Karabas LIve. В минулому – шеф-редактор порталу Cultprostir, до цього - редактор журналів Esquire Ukraine та Viva!, оглядач журнала «Фокус» та сайтів open.ua, liga.net, music.com.ua, а ще – автор книги «Энциклопедия заблуждений. Наши звезды» - журналістські мині-дослідження про популярні стереотипи щодо артистів та їх спростування.

В цілому, Ігор завжди цікавився музикою, всіма процесами, які з нею пов'язані, та аналітикою, що стосується культурного життя країни. На його рахунку тонни якісного аналітичного матеріалу, тисячі оглядів та рецензій, сотні інтерв'ю з мегавідомими виконавцями, на кшталт Дейва Гаана.

Теми, які б доповідач хотів обговорити на конференції, різноманітні. Це і культура поведінки у соцмережах представників індустрії, і кейс «уявлення vs реальність» з боку музикантів та менеджерів стосовно роботи музичних ЗМІ; тренди в сучасних світових музичних ЗМІ. Зі свого боку, Ігор хоче поділитися досвідом про розуміння специфіки музичних медіа у сучасному інформаційному просторі.
Максим Плахтій
CEO та засновник Karabas.com

Karabas.com – це найбільший мережевий оператор з реалізації квитків на масштабні концерти та фестивалі. Крім того, Максим є головою Української асоціації організаторів видовищних заходів, експертом та аналітиком. Він точно знає, як налагодити управління великими інфраструктурними проектами та впровадити нові інформаційні технології.

Завдяки йому бізнес з продажу квитків на концерти та фестивалі поступово реформується та розвивається: чого лише вартий успішний запуск продажу електроних квитків. Під керівництвом Максима спільно з Міністерством культури заснований і впроваджений проект автоматизації продажу квитків на концертно-видовищні заходи на базі програмного забезпечення його ж компанії Front Manager.

Власне, виходячи з досвіду та регалій спікера, йому буде, чим поділитися з колегами.
Антон Тараненко
Голова Управління туризму та промоцій КМДА

У Антона багатий досвід і у сфері туризму, і у сфері шоу-бізнесу, тому він знає, як зробити місто привабливим для багаточисельних туристів, чим, власне, і займається на своїй посаді: розробляє стратегії, приймає делегації туристичних агенцій зі всього світу, представляє потенціал Києва на потужних туристичних виставках міжнародного рівня та взагалі намагається зробити Київ кращим і не тільки для туристів.

На його рахунку організація десяти масштабних українських фестивалів, 350 концертів зірок шоу-бізу, півсотні подій міського масштабу та робота в організаційному комітеті з підготовки та проведенню «Євробачення 2017». А зараз він виступає ще й в якості секретаря організаційного комітету Фіналу Ліги Чемпіонів UEFA 2018.

Логічно, що очікування від конференції для Антона полягають у розширення мережі корисних контактів для створення та залучення нових крупних івент-проектів, спрямованих на розвиток подієвого туризму в Україні.
Адік Хезрон
Незалежний консультант у сфері музичної індустрії Німеччини, Іспанії, США, Франції та Ізраілю

Адік мешкає у Німеччині і в минулому був одним із засновників street culture руху міста Північний Рейн Вестфалії. Згодом це переросло в дещо більше, і він став проект-менеджером компанії Bomond Management Group GmbH – концертну та івентову агенцію, що спеціалізується на організації масштабних концертних турів у Східній та Західній Європі.

Цікаво, що Адік починав свою кар'єру в індустрії інтертейнменту в якості референта диригента Internationale Symphoniker Deutschland, а потім протягом багатьох років виступав як прожект-менеджер та працював з більш ніж сотнею міжнародних артистів, таких як Демміс Руссос, Сара Коннор, Лара Фабіан.

Але зараз Адік у свобідному польоті, працює на себе та надає консультації з приводу організації івентів у деяких країнах Європи та в Ізраїлі.

Він дуже тішиться з того, що знайшов однодумців у сфері професійної та загальної освіти музичних менеджерів України. І вважає, що будь-який міжнародний прорив залежить від якості музичного матеріалу, а якість матеріалу - від освіти.
Сергій Кейн
Cпівзасновник і головний редактор музичного видання Comma.com.ua

Музичний журналіст, у минулому співзасновник і ведучий «Громадське Культура», колумніст видання «Українська правда», автор інтерв'ю для Playboy та Vogue, керівник контент-відділу кількох рекламних агенцій.

Наразі найголовніший проект Сергія Comma – одна з небагатьох платформ в Україні, де з'являються притомні новини, рецензії, інтерв'ю, статті, плейлисти, відео та багато всього іншого про українську та світову музику.

Від конференції спікер очікує взаєморозуміння у питаннях співпраці між всіма учасниками процесу.
Павло Мінєєв
Інженер прокатної компанії NEKO RENT

Павло – та людина, яка відповідає за технічну сторону музичного фестивалю або концерту, за координацію між техніками та артистами та за тим, щоб на майданчику функціонувало все до останнього дроту.

Він працював як стейдж-менеджер Koktebel Jazz Festival та Atlas Weekend, як художник зі світла для Panivalkova, ILLARIA, SALAT PARTY, FOH: DA-SH. Зараз обіймає посаду менеджера світло- та аудіо- обладнання «Реал Мьюзик» - ця компанія є наразі найпотужнішим імпортером шоу-техніки в Україні.

На конференції доповідач, як фахівець у своїй області, збирається обговорити роботу команди сцени та артистів з техрайдерами.
Ольга Бекенштейн
Куратор джазової та освітньої програм у Closer, куратор Am I Jazz Festival

Арт-центр Closer починався с захоплюючої ідеї, людей та вечірок. А згодом цей простір став знаним арт-центром, де проходять не лише концерти, але й виставки, лекції, фестивалі.

Це і Strichka - фестиваль незалежної електронної музики, що привертає увагу не тільки українських, але й закордонних меломанів. Brave! Factory Festival - масштабний фестиваль сучасної мультижанрової музики та культури до Дня Незалежності України, який цього року відбудеться 25-26 серпня.

А ще в арт-центрі регулярно проходили камерні джазові концерти за участі вітчизняних та зарубіжних артистів, які згодом переросли у Am I Jazz Festival – щорічний триденний фестиваль сучасної джазової та імпровізаційної музики. До того ж програма заходу включає численні освітні заходи. У 2018 році він відбудеться втретє. Власне, у полі відповідальності Ольги і є організація та відповідальність за домовленості між арт-центром та спонсорами.
Олена Коляденко
Freedom ballet, Freedom jazz, гурт Kadnay

Олена – дуже відома та шанована людина у світі шоу-бізнесу: хореограф, режисер, постановник. Вже 15 років вона працює як художній керівник Freedom ballet та 10 років - музичної групи Freedom Jazz. До того ж, вона продюсувала та поставила велику кількість концертів і шоу зірок української та російської поп-сцени Тіни Кароль, Світлани Лободи, Наталі Могилевської, Лоліти, Лайми Вайкуле, а також стала режисером фільму фільму "Сила любові та голосу" про історію кохання Тіни Кароль та Євгена Огіра.

Останній її проект – електро-поп гурт Kadnay, яким вона опікується вже чотири роки. Лідери Kadnay – Діма Каднай, учасник «Фабрики зірок», та син Олени – Філ Коляденко. Гурт видав вже два альбоми: KADNAY та 23FLOOR. Минулого року гурт взяв участь у національному відборі Євробачення, де отримав максимальний бал від журі за пісню Freedom In My Mind, а вже цього року хлопці дійшли до фіналу конкурсу.

Від музичної конференції спікер чекає взаємно цікавого спілкування та корисних дискусій.
Олена Доненко
Адвокат, партнер адвокатського об'єднання «Большаков, Доненко та партнери»

Юридичний супровід – це те, що завжди підтримує творчу людину з тилу, особливо у країні, де в законах заплутається сам чорт. У Олени багаторічний спеціалізований досвід і з юридичних питань, і з фінансового консультування учасників індустрії: івент-компаній, організаторів заходів, музичних та творчих колективів, продюсерів тощо. Крім того, вона може виступати консультантом та партнером букінгової діяльності українських та світових музичних виконавців.

Протягом 12-ти років Олена забезпечує юридичний супровід організації та проведення щорічного міжнародного фестивалю «Джаз Коктебель».

Від конференції спікер очікує не тільки нових цікавих знайомств з тими, хто причетний до культурних подій в країні, але й прагне донести до них, що юридична підтримка – це правильний та фінансово доцільний для ведення бізнесу тил, що учасники музичного процесу мають не тільки права, а й обов'язки. Вона сподівається, що слухачі отримають на форумі інформацію та знання, які допоможуть їм стати більш впевненими та свідомими в організації своїх бізнес-процесів.
Ліда Клов
Проекти Pop Corn, GAS Concert
Концертний директор ТНМК


Журналіст за освітою та практикою, Лідія спочатку працювала на телебаченні, а потім перейшла у сферу менеджмента артистів. Була концертним директором групи Green Grey, зараз опікується ТНМК.
Близько десяти років Лідія співпрацювала с західними артистами в production/hospitality, а також як промоутер та букінг-менеджер. Виконувала обов'язки локального асистента менеджерів таких артистів як The Prodigy, Depeche Mode, The Offspring, Sting, Elton John, Madonna та ін.

Два роки тому об'єдналася з GAS Concert з пропозицією займатися західними артистами. Серед проведених концертів - The Kooks, The NBHD, The Foals, Hurts, M83, alt J та ін.

У цьому році Лідою була створена власна компанія Pop Corn (вже заявлені концерти Scarlxrd, Milky Chance, букінг артистів для фестивалю "Файне Місто2018"). Раніше заявлені концерти - Franz Ferdinand, Cigarettes After Sex, Steel Panther та Imagine Dragons - буде проведено у партнерстві Pop Corn та GAS Concert.
Вікторія Бєляєва
Фестивальний звукотехнік та звукорежисер. Звукорежисер групп Beissoul & Einius (Литва), OY Sound System (Україна)

Вікторія відома як звукотехник та звукорежисер таких українських фестивалів, як Atlas Weekend, Kotebel Jazz Festival, Z-games, Ukrainian Medical Festival, Republica Fest, Імпульс Фест, але Україною географія її професійної діяльності не обмежується.

Вона переконана, що техніки сцени та звукорежисери - це не просто «технічний персонал». Це один з ключових елементів, що є запорукою якісного шоу. Справжній фахівець – це людина, яка добре розуміється на своїй справі і може працювати на майданчиках будь-якого рівня складності, і важливим фактором для успішної реалізації шоу є налагодження ефективної комунікації між артистом та майданчиком. Вікторія розповість про технічний бік музичних фестивалів, ефективні способи спілкування з техніками сцени та артистами і про роботу з їх техрайдерами, сценарієм концерту чи шоу, а також про інші нагальні питання, що стосуються саме цієї теми.
Євген Кібець
Директор концертної агенції HMG

Значну частину свого життя присвятив роботі у різних концертних агенціях, де вчився на практиці, працював «в полі», тобто добре знає концертне життя з-за лаштунків.

У 2009 році Євген заснував власну концертну агенцію – Happy Music Group. За цей час його команда влаштувала понад 500 концертів вітчизняних та закордонних груп. Серед них – Fink, Young Fathers, Garbage, Balthazar, Yasmine Hamdan, IAMX, Henry Rollins, Blue October. Найближчі плани – виступи Morcheeba, La Coca Nostra, Black Rebel Motorcycle Club, God Is An Astronaut та багато інших.

Як і його колеги по цеху, Євген сподівається знайти нових партнерів та цікаві шляхи розвитку для своєї компанії.
Андрій Ковальов
Група Brunettes Shoot Blondes

Носії статусу справжньої інтернет-сенсації.

Brunettes Shoot Blondes – автори вірусного музичного відео Knock knock, який став відомим у 2014 році. За перші 10 днів на YouTube воно набуло близько п'яти мільйонів переглядів, а, в цілому, у соцмережах YouTube та Facebook їх передивилися більше ста мільйонів глядачів. Група Brunettes Shoot Blondes з'явилася у 2010 році у Кривому Розі. Зараз у складі три учасника: Андрій Ковальов, Роман Соболь та Євген Кобзарук, які не тільки створюють музику, але й і відеосупровід до неї.

Після шаленого успіху Knock knock пісні BSB потрапили до реклами відомих європейських та не тільки брендів. Музиканти не лише дають десятки концертів в Україні, але й відвідують з виступами європейські фестивалі: Colors of Ostrava, Waves Vienna, BUSH. Вони розігрівали Hurts та The Neighborhood, а також пройшли у фінал «Євробачення 2016».
Катерина Кобзарук
Група Brunettes Shoot Blondes

Носії статусу справжньої інтернет-сенсації.

Brunettes Shoot Blondes – автори вірусного музичного відео Knock knock, який став відомим у 2014 році. За перші 10 днів на YouTube воно набуло близько п'яти мільйонів переглядів, а, в цілому, у соцмережах YouTube та Facebook їх передивилися більше ста мільйонів глядачів. Група Brunettes Shoot Blondes з'явилася у 2010 році у Кривому Розі. Зараз у складі три учасника: Андрій Ковальов, Роман Соболь та Євген Кобзарук, які не тільки створюють музику, але й і відеосупровід до неї.

Після шаленого успіху Knock knock пісні BSB потрапили до реклами відомих європейських та не тільки брендів. Музиканти не лише дають десятки концертів в Україні, але й відвідують з виступами європейські фестивалі: Colors of Ostrava, Waves Vienna, BUSH. Вони розігрівали Hurts та The Neighborhood, а також пройшли у фінал «Євробачення 2016».
Катерина Бикова
Спеціаліст з поширення відео у соціальних мережах та на сайтах

По-перше, Катерина, як і ще одна доповідачка форуму - Олеся Гуляєва – тісно співпрацює з сервісом VideoSeed, що зарекомендував себе як якісний та ефективний сервіс з «посіву» відео, тобто, поширення будь-якого відео-контенту - на тисячах платформ в інтернеті, як спеціалізованих сайтах, так і в соціальних мережах.

У портфоліо Катерини – співпраця з такими артистами як Uma2rman, ROZHDEN, Олексій Воробйов, Насті Кудрі, LAYAH, Марсель, Constantine, Iowa.
Олег Розов
Компанія The Orchard, старший маркетинговий менеджер лейблу у сегментах Україна та Росія

The Orchard – компанія-лідер в області дистрибуції цифрового контенту – музики та відео – що пропонує інноваційні рішення в області маркетингу та продажу для правовласників. Спектр послуг компанії варіюється від базових технічних завдань до стратегічного планування маркетинг-компаній.

The Orchard робить складний бізнес простішим, разом с тим збільшує доходи своїх клієнтів на сотнях майданчиків в digital, mobile, а також у фізичних рітейлерах Північної Америки і Європи, завдяки інноваційним технологіям та індивідуальному творчому підходу. Глобально, мета компанії – розвиток незалежності і творчості в музичній індустрії.

На конференції Олег сподівається знайти нові корисні контакти з лейблами, артистами та цифровими видавництвами, нові ідеї щодо того, як зробити контент більш прибутковою справою.
Олексій Кривошеєв
Sound Producer Istok Studio
Лілія Млинарич
Засновник та президент Koktebel Jazz Festival

Koktebel Jazz Festival - визнаний у всьому світі масштабний міжнародний open air, який фокусується не лише на джазовій музиці. За 15 років існування хто тільки не відвідав фестиваль. Це Goran Bregovic, The Cinematic Orchestra, Parov Stelar, Bonobo, Telepopmusik, Red Snapper, Patrick Wolf, The Tiger Lillies, Jay Jay Johanson, Nino Katamadze, De Phazz, Asian Dub Foundation, Bucovina Club Orchestra, Karl Frierson, «Вагоновожатые», «ТНМК Jazzy» – більш ніж три тісячі артистів, а відвідувачів і рахувати годі.

Лілія чудово впоралася з проблемою передислокації фестивалю з Коктебелю (після анексії Криму) до Чорноморська під Одесою: зберегла і зоряний склад артистів, і атмосферу, і кураж, і ритм події.

Крім того, «Джаз-Коктебель» ввів у концертну галузь України певні тепер популярні явища: формат Open stage, перші продажі квитків через інтернет чи еко-волонтерство. Саме Лілія Млинарич є співзасновницею громадської організації « Співбуття: культурна автономія», яка опікується еко-волонтерським рухом, на її фестивалі працює більше тисячі волонтерів.

Цьогорічний фестиваль відбудеться 16 – 19 серпня, там же, у Чорноморську. Обіцяють багато цікавостей.
Наталія Ертнова
Генеральний продюсер Odessa Jazz Fest

У Наталії замість крові, напевно, тече джаз. На її рахунку «Клуб Высокой музыки», де вона працювала разом з піаністом та композитором Юрієм Кузнєцовим і організувала більше двадцяти міжнародних проектів класичної та джазової музики. Це Mute Nights Festival – щорічний одеський фестиваль німого кіно та сучасної музики, мета якого – популяризація та переосмислення німої класики за допомогою сучасної музики. Також вона задіяна в якості координатора знаменитого ОМКФ - Odesa International Film Festival – найяскравішої кіноподії кожного літа, одного з найбільшого з глядацьких кінофестивалів у Східній Європі.
Але найголовніше – це те, що Наталія з самого початку існування керує найбільшим одеським джазовим фестивалем. З 2001 року він знаний як «Джаз-карнавал в Одессі», а з 2011 – як Odessa JazzFest.

Але навіть з такими регаліями Наталія відкрита до обговорення досвіду та вирішення поточних фестивальних проблем зі своїми колегами. Крім того, гострою темою вона вважає підтримку українських музикантів та їх інтегрування у європейську спільноту.
Анна Міщенко
Власниця компанії Convergo

Одним зі знакових проектів Анни є Celebrity Marketing - проект, що допомагає брендам та зіркам досягати порозуміння та взаємовигідних результатів з урахуванням бажань всіх сторін. Завдання компанії – гарантувати дотримання інтересів всіх зацікавлених учасників.

На сьогоднішній день у портфоліо Celebrity Marketing - контракти з багатьма українськими музикантами: Женєю Галичем та гуртом «O.Torvald», Андрієм Хливнюком та «Бумбокс», «Сальто назад», Tarabarova та іншими, а також з низкою видатних спортсменів. В якості Керівника з партнерської взаємодії на території України французької компанії "Top Five" Анна також представляє інтереси третьої ракетки світу Еліни Світоліної.

На конференції Анна розкаже про механізми взаємодії медіа-персон та комерційних брендів.
Ірина Горбань
Арт-менеджер DakhaBrakha, Dakh Daughters

В минулому Ірина багато років працювала адміністратором театру «Дах» разом з режисером Владом Троїцьким. З цього театру і виросли Гогольfest (до якого вона долучилася в якості програмного директора), «ДахаБраха» – етно-хаос гурт, який сформувався з молодих фольклористів та музикантів, а трошки пізніше до нього додався Dakh Daughters - театрально-музичний колектив, що виступає у жанрі фрік-кабаре та театрального перформансу.

Артисти цих справді знаних гуртів виступали на численних фестивалях по всьому світу та влаштовували масштабні успішні тури – і це не перебільшення. Географія їх сотень виступів – від Австралії до Кітаю, від Південної Кореї до Нової Зеландії, від Великобританії до США.

Щоб стало зрозуміло про «масштаб катастрофи», в якому бере участь Ірина як менеджер: обидва гурти використовують величезну кількість реквізиту, костюмів, а також громіздких інструментів на кшталт контрабасу та віолончелі та ще багато всього. І задача менеджера не лише облаштувати гідний райдер та побутовий комфорт артистам, але й не загубити все це по дорозі на інший континент. А якщо вже сталась така прикра несподіванка, за лічені години знайти заміну будь-чому. Але Ірина – не з тих людей, кого лякають виклики, і завдяки вправному володінню мистецтвом діалогу, завжди здатна розв'язати будь-яку ситуацію.
Єгор Кір'янов
Artist manager The HARDKISS

Єгор починав як журналіст у досить юному віці та досяг неабиякого успіху у цьому, наприклад коли він працював головним редактором молодіжного журналу «Молоко» - видання набуло неабиякої популярності.

Також Єгор співпрацював як піарник з групою Esthetic Education, був PR-директором Koktebel Jazz Festival, зібрав півмільйона людей на Atlas Weekend.

Останні кілька років він працює з однією з найпопулярніших груп України - The HARDKISS, в якій він і за батька, і за матір, і за друга. Тобто виконує обов'язки концертного директора, тур-менеджера, піар-директора та організатора концертів для групи. Яка, до речі, виступає не лише в Україні, але й за кордоном. Зараз Єгор дуже зайнятий приємними клопотами з записом та виданням третього альбому The HARDKISS "Залізна ластівка", який вийде у вересні, а також підготовкою до першої частини концертного туру та великого шоу у київському Палаці спорту.
Антон Рагоза
Музикант, продюсер, композитор, гурт Sunstroke Project

SunStroke Project - дуже популярний гурт з Молдови, який швидко став відомим після виступу від імені країни на конкурсі Євробачення-2010 в Норвегії з піснею Run Away. Минулого року команда знову взяла участь у цьому пісенному конкурсі в Києві з піснею Hey, Mamma! та зайняла 3 місце, поступившись учасникам з Болгарії та Португалії.

Один з засновників гурту, композитор і скрипаль Антон Рагоза, кілька років тому заснував музичний лейбл Ragoza Music. Зараз його компанія представляє безліч артистів, серед яких група Sunstroke Project, Broono, Hyptonix та інші.

Як і більшість "колег по цеху" Антон чекає на розширення контактів з керівниками лейблів, артистами і цифровими видавництвами, сподіваються дослідити інтернет-активності операторів з продажу квитків і відкрити нові ідеї стосовно варіантів монетизації контенту, в тому числі в концертній індустрії.
Дмитро Безкоровайний
Засновник та керівник музичного гіду Experty.by (Білорусь)

Дмитро давно відомий як піар-менеджер багатьох музичних фестивалів, не тільки місцевих, а й за межами його країни: Viva Braslav, «Камяніца», «Вольнае паветра», літовського Galapaga та інших. Також він працював як промо-директор з багатьма популярними артистами, такими як «Ляпис Трубецкой», Лявон Вольски, «Крамбамбуля». А ще він займається просуванням місцевої музики на міжнародному рівні і представляє в Білорусі шоукейс-фестивалі Tallinn Music Week (Естонія), What's Next In Music? (Литва), MENT Ljubljana (Словенія) тощо.

Що стосується Experty.by, то це незалежний ресурс, присвячений білоруським релізам та створений для музичних журналістів. Над цим сайтом працює кілька експертів, які публікують рецензії, рейтинги та щорічно присуджують артистам музичні нагороди. Крім того Experty.by є найбільшим онлайн-архівом білоруської музики. У рамках конференції Дмитро розкаже про білоруський музичний ринок та сцену, а також сподівається здобути нові знання та розширити свої контакти серед фестивалів, артистів та медіа.
Дмитро Прикордонний
CEO World Ticket Pro

World Ticket Pro - новий гравець на музичному ринку України, це тікетінг система, що об'єднує артиста з його фанами та монетезує трафік сайту.

Взагалі Дмитро поважний професіонал вітчизняного шоу-бізнесу з більше ніж двадцятирічним досвідом. Важко знайти людину у галузі, яка б його не знала. Він пройшов шлях від саундпродюсера та менеджера до засновника записуючої компанії та івент-агенції. Всі пам'ятають шанований рекорд-лейбл Partija Records з цілою плеядою цікавих артистів та релізів. Крім того, Дмитро свого часу був маркетинговим директором компанії Ukrainian Records, ліцензованої мейджором Universal Music Group. Свого часу він працював з "Воплі Відоплясова", Green Grey, Stereoliza, Ulia Lord, Katya Chilly, Alena Vinnickaya, TNMK, 4 Kings, Tabula Rasa.

Зараз він зайнятий тим, що впроваджує нові моделі управління правами артистів в інтернеті та нові моделі тікетінгу. Дмитро - голова Коаліції виконавців та продюсерів України, яка лобіює ліцензійне використання музики, та захист прав правовласників. Крім того на його рахунку лобіювання законів щодо колективного управління правами та квотування української музики в медіа.

Власне, саме про це і буде мова на конференції. Зокрема, про загалдьні правила ринку музичної індустрії, захист прав споживача у разі придбання квитків і відміни концерту, і взагалі про сервіс концертних операторів.
Денис Сурков
Продюсерський центр DS Lab
Костянтин Бєрков
Компанія Terminal
Ростислав Кулик
Gastroli.ua
Денис Блощинський
Ідейний ментор 42 Event Lab, співзасновник 42 Agency та фонду «З країни в Україну»

42 Event Lab - українська професійна школа івент-менеджменту, де переконаних у своїй справі людей навчають створювати ефективні заходи. Навчання базується на унікальній програмі, яку викладають кращі фахівці івент-індустрії та близьких до неї дисциплін.

Благодійний фонд «З країни в Україну» - це об'єднання, створене для впровадження соціальних проектів і громадських ініціатив для того, щоб змінювати країну навколо себе. Фонд започатковує культурні та освітні проекти, забезпечує армію необхідними речами, купує медичне обладнання та ліки, якщо є потреба.

Загалом вже близько двадцяти років Денис займається організацією концертів, фестивалів, заходів для внутрішних та зовнішних комунікацій - це дві тисячі івентів від квартирників до масштабних музичних подій та корпоративів великих компаній (JTI, Phillip Morris, Jacobs, Kraft Foods, Mars, MTI, Intel, Lenovo, Aval, Novartis, Coca Cola, FIFA, Interpipe, DTEK). Зокрема він - один з організаторів Alfa Jazz Fest.

На конференції спікер хотів би розказати про необхідність професійної освіти та власну методологію, а також очікує нових можливостей для нетворкінгу.
Наталія Гусєва
Засновник KACH Festival Management School

Донедавна Наталія була проджект-менеджером популярного івенту Арт-завод Платформа, головним менеджером музичного фестивалю «Білі ночі», творцем фестивалю про кіно «КиноКухня» та важливим гвинтиком у команді фестивалю Ulichnaya eda.

KACH Festival Management School - її новий проект. Це школа, де вивчаються процеси, які відбуваються у фестивальному бізнесі, проводяться практичні заняття для слухачів, даються корисні поради від досвідчених фестивальників. Студентів школи вчать замахуватись відразу на масштабні проекти: міські фестивалі, великі концерти, масові свята. Вчать, як знайти бюджет та діяти у рамках вже відомого, оперативно підшукати команду, що буде працювати на результат, як долати форс-мажори, як вправно займатися маркетингом тощо.

Актуальним питанням для дискусії Наталія вважає проектний менеджмент, загальну роботу всього колективу проекту та роботу саме з командою. Що вона і хотіла б обговорити на конференції з колегами по цеху.
Марiя Проскурина
KHYKIM, кафедра менеджменту шоу-бiзнесу
Марiя Проскурина
Кандидат економічних наук, доцент кафедри шоу-бізнесу КНУКіМ, провідний науковий співробітник Українського центру культурних досліджень, консультант з питань розвитку економіки культури та культурних індустрій.

На кафедрі шоу-бізнесу КНУКіМ Марія займається розробкою та викладанням численних профільних дисциплін, щільно пов'язаних одна з одною. Її парафія: «Економіка культури», «Культурні індустрії», «Продюсування», «Організація підприємницької діяльності в сфері культури», «Державне регулювання в сфері культури», «Бізнес-планування в сфері культури», «Проектний менеджмент в сфері культури».

Крім того, Марія - фахівець з дослідження та аналізу культурних індустрій, як інвестиційно-інноваційного сектору економіки. Розуміється на аналізі динаміки культурних та креативних індустрій в Україні та розробляє моделі державної політики розвитку культурних індустрій. В рамках конференції спікер буде говорити про сучасну освіту в сфері менеджменту музичної індустрії, основні проблеми, шляхи їх подолання та перспективи розвитку, а також про можливості співпраці між бізнесом та навчальними лабораторіями. Не омине і тему стратегії державної політики розвитку культурних індустрій в країні та напрямків реформування бізнес-середовища. Від інших спікерів Марія очікує свіжої, оновленої, актуальної інформації про проблеми та перспективи розвитку музичної індустрії в Україні.
Ольга Єрмак
Представник Sziget Festival в Україні, менеджер Beissoul & Einius, організатор премії APPS Music & SZIGET: Awards

APPS Music & SZIGET: Awards – це нова музична премія, яка започаткована для пошуку ще невідомих талановитих інді-музикантів, які грають електроніку та рок. Це колаборація премії APPS Music, яка вже досліджувала стан української незалежної сцени минулого року, і фестивалю Sziget, одного з найвідоміших фестивалів світу, який щорічно проходить в Угорщині. Організатори і журі конкурсу зустрінуться відразу після оголошення лонг-ліста премії у двох номінаціях. Темою дискусії стане обговоренням шансів учасників, критеріїв їхнього оцінювання та водночас презентація премії, її місії та ключових етапів. Це відкрите обговорення, цілком можливо, проявить перспективи шорт-листа у номінації Europe і ключові імена у номінації Young. Тобто, наблизить до головних відповідей: хто представить Україну на Sziget Festival 2018 та хто стане найперспективнішим молодим гуртом країни за версією APPS Music & SZIGET: Awards.
Іван Базар
CEO Oddee Agency, організатор Pit Bull Battle, APPS Music і премії APPS Music & SZIGET: Awards

APPS Music & SZIGET: Awards – це нова музична премія, яка започаткована для пошуку ще невідомих талановитих інді-музикантів, які грають електроніку та рок. Це колаборація премії APPS Music, яка вже досліджувала стан української незалежної сцени минулого року, і фестивалю Sziget, одного з найвідоміших фестивалів світу, який щорічно проходить в Угорщині. Організатори і журі конкурсу зустрінуться відразу після оголошення лонг-ліста премії у двох номінаціях. Темою дискусії стане обговоренням шансів учасників, критеріїв їхнього оцінювання та водночас презентація премії, її місії та ключових етапів. Це відкрите обговорення, цілком можливо, проявить перспективи шорт-листа у номінації Europe і ключові імена у номінації Young. Тобто, наблизить до головних відповідей: хто представить Україну на Sziget Festival 2018 та хто стане найперспективнішим молодим гуртом країни за версією APPS Music & SZIGET: Awards.
Сергій Малецький
Засновник концертної агенції H2D
Ярослав Лодигін
Співзасновник і ведучий інтернет-радіо «Аристократи», режисер
Володимир Бригинець
Арт-директор Qievdance, засновник Fishсanfly.ua
Катерина Скурідіна
Dontstop Agency

С кожним новим проектом рекламна агенція Dontstop Agency впевнено набирає обертів. Першим проектом для компанії стала прем'єра кіноверсії першого концерту «Океан Ельзи» на Олімпійському ОЕ.20 Live in Kyiv від Film.UA. Протягом наступних років клієнтами Dontstop Agency стали Kyiv Kustom Kulture, Craft Beer Fest і Koktebel Jazz Festival, також агенція вела проекти з багатьма українськими гуртами та займалася PR-підтримкою концерт-холу Atlas і Barbara Bar та Roof.

Саме вони займались формуванням і запуском бренду Atlas Weekend, розвитком фестивалю від міської події на арт-заводі «Платформа» до величезного всеукраїнського фестивалю на ВДНГ, вели всі маркетингові та PR-активності перших двох фестивалів.

Зараз серед поточних музичних клієнтів компанії: UPark Festival, група ONUKA, а також квитковий сервіс Karabas.com.
Анна Маханькова
Dontstop Agency

С кожним новим проектом рекламна агенція Dontstop Agency впевнено набирає обертів. Першим проектом для компанії стала прем'єра кіноверсії першого концерту «Океан Ельзи» на Олімпійському ОЕ.20 Live in Kyiv від Film.UA. Протягом наступних років клієнтами Dontstop Agency стали Kyiv Kustom Kulture, Craft Beer Fest і Koktebel Jazz Festival, також агенція вела проекти з багатьма українськими гуртами та займалася PR-підтримкою концерт-холу Atlas і Barbara Bar та Roof.

Саме вони займались формуванням і запуском бренду Atlas Weekend, розвитком фестивалю від міської події на арт-заводі «Платформа» до величезного всеукраїнського фестивалю на ВДНГ, вели всі маркетингові та PR-активності перших двох фестивалів.

Зараз серед поточних музичних клієнтів компанії: UPark Festival, група ONUKA, а також квитковий сервіс Karabas.com.
Марина Степанська
Гурт «Без Обмежень»

Піаром та організацією концертів Марина займається більше 15 років. Свого часу доволі довго вона працювала PR-директором «Докер-пабу» та «Докерс АВС», а також в мережі la Cantina.

Через її дбайливі піарницькі руки пройшли гурти LUMEN (Россия), KOZAK SYSTEM, Mad Heads, TRUBETSKOY, Брати Гадюкіни – вона робила все, що стосується організації концертів та PR- підтримки.

Також вона брала учать в організації та піар підтримці концертів за участі: шоу «Камтугеза» (радіо ROKS), СКАЙ, Друга ріка, Ярмак, «Океан Эльзи», «Бумбокс», «ВВ», «ТНМКонго», «Ляпис Трубецкой», «Пікардійська терція», «ДахаБраха», «Димна Сумиш» Валентин Стрикало, Qarpa, Тарас Чубай, Вася Обломов, «Серебрянная свадьба», Zdоb si Zdub, та багато інших.

Зараз професійний інтерес Марини зосереджений на гурті "Без Обмежень", в якому вона працює в якості PR-менеджера, а це — організація інтерв'ю, ефірів, акредитація на концерти та підготовка промо-матеріалів. Зайнятість колосальна, тим паче, гурт якраз перебуває у турі на підтримку нового альбому «Буду з тобою!».
Анна Салата
Піар-менеджер і менеджер музичних гуртів

У Ганни великий досвід роботи у журналістиці, у всьому, що стосується музики та світських подій. Вона працювала як в друкованих виданнях, так і в інтернет-проектах - це і "Молоко,"і ХЗМ, itop.fm та інші.

Піарницькою діяльніністю Ганна почала займатися, коли розпочала співпрацю з випускником "Х-фактор-3" Олексієм Смирновим. Потім вона працювала в компанії Юрія Нікітіна Mamamusic, зокрема, з такими артистами, як НеАнгели, NIKITA, Ольга Горбачова, Андрій Данилко. А наприкінці 2015 року розпочала співпрацю з групою DETACH, з якими пропрацювала два роки.

На музичній конференції Ганна хоче почути думки своїх колег, порівняти їх зі своїми і зробити відповідні висновки. Вона вважає, що піар - це не та сфера, де можна діяти шаблонними схемами. Тут вирішує інтуїція і досвід, який і сподівається отримати.
Анна Міра Маркевич
Менеджер білоруських гуртів Nizkiz, Мутнаевока

Досить багато років Анна Міра працювала в якості музичного журналіста на Euroradio.FM - це міжнародна радіостанція, яка базується у Варшаві та транслює новини, незалежну інформацію та розважальні програми білоруською мовою на територію Західної Беларусі. Радіостанція також здійснює віщання через супутник та інтернет. Крім того, вона є ведучою телепрограми Belsat Music Live, в студію якої запрошують актуальних сучасних музикантів.

Крім роботи з гуртами Nizkiz, Мутнаевока, Анаа Міра співпрацює з командою фестивалів «Камяніца», Mirum Music Festival, виступає співорганізатором щотижневого літнього фестивалю вуличної музики у Мінську «Пешеходка».

Тому як менеджера, спікера дуже цікавлять українські фестивалі та клуби, як співорганізатора фестивалів - українські артисти. Анна Міра сподівається ближче познайомитися з українським ринком, музикою та медіа. Зі свого боку вона хоче більше розповісти про події на білоруському музичному ринку.
Андрій Яблочков
Співзасновник компанії Food Court Service, співавтор міських маркетів «Смаколики великого міста» та великого гастрономічного фестивалю AGROfoodfest

Food Court Service — спеціалізована компанія з організації фудкортів та концептуальних барів на масових заходах. В портфоліо FCS — участь у таких проектах як Євробачення 2017, Offroadfreefest 2017, KoktebelJazzFestival 2017, IT Arena 2017, SportFest2017, Wizz Air Kyiv City Marathon 2017, Reebok kyiv battle 2018, а також партнерство з SportFest 2018, Nova poshta kyiv half marathon 2018, Фестиваль Чемпіонів (Ліга Чемпіонів), ЛОБ (лабораторія онлайн бізнесу), АГРО 2018, SBK.ua, RTR, Offroadfreefest 2018, KoktebelJazzFestival 2018 та іншими.

На Kyiv Music Days Андрій Яблочков розповість про досвід роботи в рамках міжнародних масових подій, а також про нововведення компанії та монетизацію ресурсів фестивалів.
Євген Тимчик
Засновник і керівник Louder.me

Louder.me — це музичний веб-сервіс та мобільний додаток для артистів-початківців, який ставить на меті допомогти перш за все українським музикантам поширювати та популяризувати свою творчість.

Євген, одеський музикант, фронтмен гуртів Septa та The Nietzsche, і є автором цього стартапу.

За допомогою сервісу Louder.me музиканти можуть легко завантажувати свою музику, а слухачі отримувати доступ до треків нових виконавців. Це працює досить просто: артисти заповнюють свій профіль, обирають найбільш яскраві фрагменти своїх композицій, а користувачі слухають треки та голосують за них. Завдяки голосуванню пісні просуваються вище в рейтингу. Звісно, що користуватися цією платформою можуть слухачі та артисти зі всього світу. Ще один момент: додаток Louder.me абсолютно безкоштовний, без підписки та реклами.

На музичній конференції Євген збирається презентувати Louder.me, налагодити партнерські зв'язки у різних корисних напрямках. Наприклад, знайти можливість організувати виступ переможців музичних турнірів Louder.me за кордоном.
Катерина Хотєєва
Secret Service Entertainment Agency

Катерина працює в піарі вже п'ятий рік, а до Secret Service EA вона приєдналася 2014 року. Агенція виросла з музичного інформаційного агентства Screen Media і наразі вважається однією з ведучих компаній України у сфері entertainment marketing та pr. В її полі зору – безліч проектів: продюсування і менеджмент музичних і медійних проектів, паблісіті, PR і PROMO, виробництво і презентація музичного відео, розробка та реалізація розважальних проектів будь-якого масштабу, а також спортивний маркетинг.

Клієнтами Secret Service EA є такі зірки шоу-бізнесу, як Макс Барських, режисер Алан Бадоєв, Ольга Ракицька, проект Monochromea, група ILYB (I Love You Both), Loboda, Ольга Полякова та багато інших. Власне, Катерина відповідає за PR-супровід співачок Loboda та Олі Полякової, а також курирує роботу pr-служби компанії.
Анастасія Ваганова
Ретро Круїз, Caribbean Club
Максим Ткаченко
Засновник та генеральний директор компанії «Квартал-Концерт», керуючий партнер Event Hall Freedom

Максим – досвідчений спеціаліст, який «собаку з'їв» на організації масштабних заходів і концертних турів в Україні та закордоном, а ще він часто проводить безкоштовні майстер-класи для тих, хто хоче пов'язати свою професійну діяльність з шоу-бізнесом.

Його дітище – компанія «Квартал-Концерт» - один із лідерів вітчизняного шоу-бізнесу. Саме під керівництвом Максима команда компанії досягла найбільшого розвитку. Серед артистів «Квартал-концерту» - Студія Квартал-95, Тіна Кароль, команди «Ліги Сміху», Валерій Жидков, гурт «Без Обмежень». Крім того, компанія займається організацією концертів зірок світової величини, таких, як Хосе Каррерас, Франциск Гойа, Мішель Легран, гітарист-віртуоз Томмі Еммануель тощо.

Крім організації концертів, компанія продюсує проекти та молодих музикантів – забезпечує артисту якісний менеджмент: організацію концертів, гастрольних турів, адміністрування та медіа-підтримку. Підрозділ Event Company «Квартал-Концерт» може розробити захід будь-якої складності від ідеї до її реалізації, музичної та технічної підтримки. До того ж, компанія «Квартал-Концерт» - це ще і національний квитковий стіл, що пропонує глядачам покупку електронних квитків через інтернет. А наявність власного концертного майданчику – київського Event Hall Freedom – задає досить високу планку для потенціальних конкурентів.

Отже, очевидно, що доповідь спікера буде корисною не тільки для починаючих артистів, але і для досвідчених фахівців, що прагнуть підвищити свій професійний рівень.
Rafal Chwala
Арт-директор East of Culture: Different Sounds Festival

Більше 10 років Рафал працював з багатьма польськими та європейськими артистами, що представляють альтернативну музику, продюсував концерти, тури та івенти по всій Польщі та взагалі спеціалізується на художній анімації, мистецтвознавстві та кіно. Зараз він опікується кількома арт-фестивалями та проектами у Любліні, зокрема Night of Culture, Movie city, Died Moroz Convention.

East of Culture: Different Sounds Festival - один з найбільш інноваційних фестивалів у Польщі, в рамках якого проходять концерти багатьох виконавців світового класу та місцевих талановитих музикантів. Фестиваль проходить щороку в Любліні. На фестивалі, що продовжується чотири дні, представлені експериментальна музика, найбільш цікаві музикальні тренди, що зазвичай виходять за рамки жанрів, традицій та культур, покази незалежного кіно, незвична література та мистецтво. Сюди приїздять артисти з України, Білорусі, Грузії та Вірменії.

Робота Рафала полягає в тому, щоб постійно шукати та знаходити нових артистів, гурти, свіжі тенденції у музиці. З назви East of Culture: Different Sounds Festival зрозуміло, що в концепції заходу закладений сильний інтерес до культури країн Східної Європи. Тому Рафал дуже зацікавлений у сучасній українській музиці і мистецтві, він прагне познайомитися з представниками місцевого музичного ринку та залучити їх до співпраці з фестивалями, якими він займається. А це, наразі, чотири великі літні фестивалі в Любліні.
Наталя Лебедєва
Джазова піаністка, композитор, аранжувальник, старший викладач кафедри джазу Київського інституту музики

Наталя не тільки викладає музику в славетному інституті музики імені Глієра, але й ще - відмінний аранжувальник, композитор, джазова піаністка та бенд-лідер. До того ж вона – музичний директор міжнародного дитячого джазового фестивалю «О'Кешкин Джаз» - визначної щорічної події, під час якої талановиті діти мають змогу виступити разом з дорослими досвідченими джаз-бендами.

Музичні інтереси Наталії охоплюють мейнстрім, постбоп, фрі-джаз, бразильську музику, а також різні експериментальні напрямки в джазі. У фокусі її інтересів, крім авторської музики, експериментальні аранжування класичних творів класики, а також інтернаціональний проект Jazz UA, присвячений українській музиці і аргентинському танго. Свого часу Наталя співпрацювала з музикантами з Австрії, Німеччини, Аргентини. Серед них відомі у джазовому світі імена: Hans Peter Salentine, Oscar Gunta, Flavio Romero. З концертами вона об'їздила півсвіту, виступала в Польщі, Угорщині, Австрії, Англії, США, Японії, Аргентині.

Публіка цінує її талант, відкритість, вміння імпровізувати. Наталя – творець та вчитель, що сіє хорошу та добру енергію.
Орест Сохар
Лауреат премії «Журналіст року». Шеф-редактор «Обозреватель».

Одна з найвпливовіших персон українського інформаційного простору. Один з найсильніших спікерів форуму.

Орест презентує нові мультимедійні можливості ресурсу Obozrevatel та спеціального проекту Oboz.Live.
Женя Галич
Фронтмен гурту O.Torvald

Справжня історія без фальші.

Справжня музика без купюр.

Одразу по завершенню Першого європейського турне, фронтмен Найкращого Live-гурту України O.Torvald, Женя Галич – з ексклюзивною лекцією.

Запитання та відповіді, історії справжніх злетів та падінь.

Чи можна залишитися успішним та водночас чесним на українському концертному ринку?

Вперше, зі своєю справжньою історією й лише на Kyiv Music Days.
Євген Четверіков
Арт-директор Victory Concert Hall, Харків

У Євгена неабиякий досвід у сфері організації та промо концертів. Серед успішних його проектів - клуб Radmir, де він працював піар-директором, обов'язки арт-директора у клубі «Корова» та робота на позиції СЕО у Golden Event. На його рахунку багато івентів за участю відомих українських та закордонних гуртів і артистів, таких як: «Бумбокс», The Hardkiss, Оля Полякова, Макс Барських, Альона Вінницька, Жадан і Собаки в Космосі, «Табула Раса», Kosheen, Brazzaville, «Друга Рiка», O.Torvald, Detach, Pianoбой, «Вагоновожаті» - перераховувати можна півдня.

Мета Євгена – підняти концертну індустрію рідного Харкова. Він вважає, що, перш за все, необхідно створювати нові стандарти організації івентів, спираючись на світовий досвід і найсучасніші технології, формувати у місті комфортне середовище для сприйняття музики і спілкування з улюбленими артистами. Підтягнути під цю мету сучасне технічне обладнання та професійну команду.

Тому Kyiv Music Days для Євгена - це хороший привід розповісти про свої плани і особисто познайомитися з колегами, потенційними партнерами, промоутерами, представниками букінг-агенств та квиткових операторів і менеджерами музичних колективів.