ПРОГРАМА

12.04
13.04
14.04
13:30
OPEN DOORS
MAIN
15:00
Кейс. Принципи та правила побудови успішної комунікації масштабного проекту.
Katalin Furi (Фестиваль Sziget)
ALL IN
16:00
Дискусія. Бізнес-заходи в Україні. Цінності і змісти.
Денис Ринський (Event Industry Forum), Дарця Тарковська (Music Export Ukraine), Євгенія Стрижевська (Kyiv Music Days), Костянтин Кузнєцов (Cannes Lions). Модератор: Олексій Бондаренко (LiRoom)
16:50
Дискусія. PR і Медіа. Пошуки спільної мови.
Олександр Варениця («Много Воды») VS Ігор Панасов (Karabas.Live)
18:10
Акції та знижки як промоінструмент довгих продажів на прикладі стадіонного шоу MONATIK Love it Ritm.
Дмитро Чінь (Concert.ua)
ARRANGE
15:15
Кейс. Специфіка роботи технічних підрядників на найбільшому open-air країни Atlas Weekend. Правила та механізми.
Сергій Ходіч (Ritmo.Rent)
ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОДІЙ
16:00
Кейс. Вибір технічного підрядника. Твій підрядник хто - друг чи партнер?
Віктор Данько (Rider.Rent)
16:50
Кейс. Як продемонструвати всі свої «пасочки» та зберегти зір у глядача.
Георгій Сагітов та Олексій Тищенко (BLCK BOX)
17:30
Кейс. Концертна звукорежисура. Технічний менеджмент Live-Show.
Сергій Каменєв
18:20
Дискусія. Рентал та промоутер. Чи існує ефективна співпраця?
Ліда Клов, Сергій Малецький, Віктор Данько, Сергій Ходіч, Павло Мінєєв
TRENDS
15:20
Кейс. Букінг та менеджмент артиста на джазовому ринку. Особиста історія бізнесу, що існує понад 60 років.
Catherine Mayer (Just Jazz International)
ALL IN
16:10
Кейс. Індивідуальності та клони, «Греммі» та «Золоті Грамофони». Як подолати замкнене коло.
Геннадій Пугачов (Lila Music)
17:00
Кейс. Як саме й навіщо потрапляти в ефір радіостанції?
Соня Сотник (Radio Roks)
17:50
Воркшоп. Алхімія звуку.
Назгуль Шукаєва
MAIN
10:00
Кейс. Популяризація культури через освіту.
Тома Лазаренко (Creative Management Camp)
ОСВІТА ТА ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ
ARRANGE
10:00
Презентація документального фільму «Битва за українську музику. Між зрадою і перемогою».
СЛУХ
МЕДІА
TRENDS
10:15
Кейс. Авторські права на YouTube та система Content ID.
Юлія Іськова (Правовий дім «Копірайт»)
YOUTUBE. AIR
10:40
Кейс. Новий практичний курс для івент-менеджерів. Дуальна освіта.
Віктор Афонін, Наталя Склярська (PLP)
11:20
Кейс. Створення і просування успішних брендів на прикладі компанії «Квартал-Концерт».
Максим Ткаченко
12:10
Q&A.
Євген Філатов (Vidlik, Onuka, The Maneken)
13:00 ЧАС ДЛЯ СМАКОЛИКІВ
13:30
Workshop.
Юрій Нікітін (Mamamusic)
ПРАВОВЕ ПОЛЕ
14:15
Дискусія. Організації колективного управління. Стан галузі. Реалії та правила гри.
TBA
15:20
Кейс. Вирішення проблеми захисту інтересів власників суміжних прав. Проект Collaborators.
Михайло Ясинський (Secret Service EA)
16:00
Кейс. Продюсерський контракт.
Олександр Селіванов, Руслана Миколюк (Best.Music)
16:40
Кейс. Правова грамотність у креативних індустріях - фундамент успішного бізнесу.
Анна Осетинська та Юлія Гришина (CTRL School)
17:20
Кейс. Авторське право в музичній індустрії.
Анна Штефан (CTRL School)
18:00
Кейс. Інтелектуальна власність і інтернет. Хто кого?
Назар Поливка (АО "АКСОН ПАРТНЕРЗ")
11:30
Кейс. Місце сучасної української музики та нових молодіжних героїв у засобах масової інформації країни.
Женя Галич (O.Torvald, MEGOGO Live)
12:20
Кейс. Платформа про нову українську музику. Як ми перетворюємо LiRoom із маленького блогу в велике медіа.
Олексій Бондаренко
13:00 ЧАС ДЛЯ СМАКОЛИКІВ
13:40
Кейс. Фотограф у музичній індустрії.
Андрій Максимов (Diff Photography)
14:20
Дискусія. Три стовпи, що на них будується контент музично-розважальної радіостанції: М - музика Г - гумор М - мотивація. Формула: М*(Г+М)= любов слухача.
Ігор Сємьонич, Оля Гриневич, Діма Сєрков та друзі станції. Модератор: Ігор Ковальскі
15:10
Кейс. *ТУТ МАЄ БУТИ КЛІКБЕЙТНА НАЗВА* (про хайп у музичних медіа та як бути на слуху).
Максим Сердюк (СЛУХ)
16:00
Дискусія. Музичні премії та музичний ринок.
TBA (Радіо Аристократи)
16:50
Кейс «Королева ночі. Оля Полякова». Стратегічний PR як спосіб досягти sold-out на всіх найбільших майданчиках країни.
Михайло Ясинський (Secret Service EA)
17:40
Дискусія. Що саме не так з українською музичною журналістикою. Поради від гравців ринку.
Євген Кібець (HMG), Сергій Кейн (Comma), Ксенія Шагова (pr-агент)
11:00
Кейс. ТОП 10 стереотипів музиканта щодо YouTube.
Андрій Куртов (AIR)
11:50
Кейс. Безкоштовні способи просування кліпу.
Максим Яковлев (AIR)
12:30
Кейс. Чому відеоблогери популярні і чому музикантам варто в них повчитися.
Анна Сутуліна (AIR)
13:10 ЧАС ДЛЯ СМАКОЛИКІВ
НОВІ МОЖЛИВОСТІ
13:40
Кейс. Ключі до ринку корпоративних послуг, або як привернути увагу організаторів заходів.
Денис Сурков (Diez Lab)
14:20
Кейс. Як правильно українському музиканту потрапити до Литви. Шоукейс What's next in music.
Vaidas Stackevicius (M.P.3 Music Agency)
15:10
Кейс. Правдива історія українського гурту нового покоління.
Гурт KADNAY
16:00
Кейс. Історія якісної музики.
Alloise
16:50
Кейс. Важливість вокального дизайну для артиста.
Вероніка Воршип
17:30
Кейс. Нові тренди у класиці.
Христина Шишпор (засл. артистка України)
18:00
Кейс. Як встигати поєднувати обов'язки арт-директора фестивалю, фронтмена гурту та письменника.
Сергій Мартинюк («Фіолет», «Бандерштат»)
MAIN
10:00
Кейс. Можливості польсько-українського співробітництва. Затребуваність, актуальність.
Bożena Uryga-Seweryn (BCD Records)
ALL IN
ARRANGE
ЛОКАЦІЇ ТА ПАРТНЕРИ
TRENDS
10:15
Презентація. Важливість мерчу та сувенірної
продукції для музичних фестивалів.
Fraktal
ALL IN
13:00 ЧАС ДЛЯ СМАКОЛИКІВ
ФЕСТИВАЛІ ТА ПРОМОУТЕРИ
10:00
Кейс. Концертні локації-трансформери та доступність. Музичні фестивалі України в сезонному місті поза сезоном: плюси та мінуси.
Олена Боришполець (Urban Music Hall)
13:00 ЧАС ДЛЯ СМАКОЛИКІВ
10:30
Кейс. Логістика гастролів: що треба знати, аби шоу відбулося вчасно.
Андрій Недвецький (ShowTime Event Logistics)
13:10 ЧАС ДЛЯ СМАКОЛИКІВ
CELEBRITY MARKETING & SPONSORSHIP
10:40
Кейс. Особливості івент-менеджменту в концертній індустрії. Можливості створення нових нішевих музичних проектів.
Nick Hobbs (Charmenko та Charmworks & Charm Music)
11:30
Кейс. Як працює польський музичний ринок?
Rafal Chwala (Different Sounds Art'n'Music Festival), Agnieszka Wojciechowska (Wschód Kultury Inne Brzmienia)
12:20
Кейс. Гастрольний бізнес. Україна і Великобританія. Минуле та майбутнє.
Simon De Winter (International Tour Manager)
13:30
Дискусія. Чи можливі win-win взаємини промоутера та квиткового оператора? Як їх налагодити та в чому саме сінергія?
Дмитро Феліксов (Сoncert.ua), Дмитро Прикордонний (World Ticket Pro), Максим Плахтій (Karabas.com), Олександр Порядченко (CEO Kontramarka.ua), Ярослав Микитин (Gastroli.Ua), Юрий Компаниец (Ukrticket).
14:40
Кейс. Музика в кіно. Ідеальний лад.
Антельм Відо (ОМКФ)
15:20
Кейс. Принципи побудови бізнес-комунікації.
Марк Петренко (Marco Concert)
16:00
Кейс. Fest is Dead.
Ростислав Русаков (Hedonism Festival, ЮБК)
16:50
Кейс. Як створювати події, що впливають на суспільство. Вишиванковий фестиваль.
Наталія Мажарова
10:40
Кейс. 10 лайфхаків - як зекономити на роботі в студії на прикладі Holywood UA.
Надія Бондарець
11:20
Кейс. Музикант Музиканту Друг.
Євген Устинов (Музикант.Укр)
12:10
Кейс. Стадіонні івенти: комерціалізація та особливості організації.
Володимир Бугай, Станіслав Заводовський (НСК «Олімпійський»)
13:30
Кейс. Samskara - арт-майданчик для інтелектуальної музики та публіки.
Ганна Духнівська
14:00
Кейс. Культурна ідея як розумна основа розвитку малого міста на прикладі OperaFest Tulchyn.
Ірина Френкель, Павло Третьяков
14:30
Кейс. Сучасні можливості клубу з 20-річною історією.
Анастасія Ваганова (CARIBBEAN CLUB)
ЛЕЙБЛ MASTERSKAYA
15:15
Кейс. Хто такий самобутній артист. Досвід лейблу Masterskaya.
Дмитро Терешков
16:00
Кейс. Реально працюючі інструменти просування самобутнього артиста.
Стас Корольов, Женя Сугак (Yuko)
16:50
Masterskaya HUB. Презентація.
Григорій Фатьянов
ALL IN
17:30
Кейс. Актуальні можливості співпраці українського та білоруського фестивальних ринків.
Анна Міра Маркевич (Nizkiz, «Мутнаевока», «Камяница»)
18:20
Q&A.
Андрій Іноземцев (діяч мистецтва)
11:10
Кейс. Younk: перший суспiльний лейбл на блокчейнi.
Андрій Даховський
11:50
Кейс + секретний бонус. Як поліграфія впливає на успіх вашого івенту.
Станіслав Масліхін, Анатолій Сколотов (Grande Affiche)
12:30
Кейс. Інвестиції в музичний проект. Що необхідно для старту та для того, аби втриматися «на плаву».
Ігор Тарнопольський (Enjoy! Records)
13:40
Кейс. Маркетингові колаборації брендів та селебріті.
Анна Міщенко (Celebrity marketing)
14:20
Кейс. Невипадкові випадковості. Як брендам правильно побудувати взаємини із селебріті.
Олена Осипчук (WOG)
15:10
Кейс. Бренди & шоу-біз: win2win колаборацій.
Едуард Ахрамович (Art Nation)
16:40
Кейс. 1+1=11, або чому селебріті та бренди повинні працювати разом.
Ірина Горова (MOZGI Entertainment, MOZGI GROUP)
17:20
Кейс. Perfect match між зіркою та брендом, реально?
Марія Рягузова (Maybelline New York)
18:10
Кейс. «Моршинська» і музика. Більше ніж реклама.
Ірина Лопот (IDS Borjomi), Гололобова Аліса (IDS Borjomi)
18:50
Кейс. Як зробити спонсорство вигiдним. Samsung Galaxy на Atlas Weekend.
Софія Макарук (Samsung Electronics Україна)
17:20
Кейс. Контрактинг: види внутрішніх контрактів в музичному проекті в залежності від моделі управління. На що треба звертати увагу при укладенні контракту з лейблом.
Chezron Adik
19:00
Майстер-клас. Структура музичної індустрії. Урок астрономії.
Сергій Бабіч (Colisium)
Katalin Füri
Sziget Cultural Management

Katalin Füri — директор з комунікацій Sziget Cultural Management Ltd на Kyiv Music Days.

Зараз Каталін відповідальна за побудову і ведення комунікацій таких фестивалів, як Sziget Festival Україна, VOLT Fesztivál Official та Balaton Sound Officiel. Вражає, чи не так?

А ще вражаюче дізнатися, що свій шлях у компанії вона починала у якості простого стажера. Після року практики почала асистувати, а згодом і координувати відділ Міжнародних зв'язків із громадськістю. А вже п'ять років потому стала відповідальна за комунікаційну стратегію всіх івентів компанії, а також — за контент-менеджмент і комунікації на всіх діджитал платформах.

На Kyiv Music Days Каталін розповість про принципи та правила побудови успішної комунікації масштабного проекту.
Nick Hobbs
Charmenko, Charmworks & Charm Music

Нік Хоббс з початку 80-х і по сьогодні є власником міжнародної організації, яка спеціалізується на пошуку талантів та івент-менеджменті, Charmenko та Charmworks & Charm Music (Чехія, Польща, Сербія та Хорватія). Географія роботи агенції — Східна Європа та Середній Схід.
Євгенія Стрижевська
Kyiv Music Days

Євгенія Стрижевська — засновниця Kyiv Music Days.

За активної участі Жені відбувалося безліч музичних подій сьогоденної України – Polyana Festival, Koktebel Jazz Festival, «Країна Мрій», «Белые ночи», «ГогольFest», Rock'n'Sich, Kyiv Open Air, а також — Kyiv Music Days! Ідеолог, журналістка, авторка та ведуча програм на радіо та ТБ — їй вистачає часу на все. За останні чотири роки Женя стала справжнім дипломатом — впроваджує освітні програми для проектного менеджменту, презентує українські гурти за кордоном та бере участь у Міжнародних музичних конференціях.
Дмитро Феліксов
Concert.ua

«Ми – Феліксови!» — ви точно чули про цю сім'ю.

Проте Дмитро Феліксов — за головного не тільки у родині, а ще в компаніях Virus Music та Concert.ua.

Як досягти синергії в стосунках з клієнтами, реалізувати стратегію win-win і продати повний стадіон — на Kyiv Music Days Дмитро розповість на прикладі своїх компаній
Михайло Ясинський
Генеральний продюсер Secret Service Entertainment Agency, продюсер Олі Полякової

Михайло – відомий антрепренер, активний на ниві українського шоу-бізнесу, продюсер та власник компанії Secret Service EA. В сфері интересів агенції - знані артисти - зірки вітчизняної поп-сцени.

Михайло та підібрана ним команда Secret Service - майстри у супроводженні артистів, вони надають всі необхідні адміністративні послуги, аби ті не відволікалися на буденне, а займалися творчістю.

Крім Олі Полякової, серед клієнтів компанії: Макс Барських, Олег Вінник, Алан Бадоєв. Михайло не один десяток років працює в шоу-бізнесі, тому він поділиться досвідом з організації структури роботи артиста та менеджменту агентства, міркуваннями про маркетингові дослідження в шоу-бізнесі, розповість про ризики, які, на його думку існують для української музики, а також залюбки подискутує на тему змін, які б могли відкрити вікно можливостей для українських артистів і продюсерів.
Simon de Winter
International Tour Manager

Simon de Winter (Великобритинія) — менеджер артистів. У справі він із середини 90-х, і мав за честь співпрацювати із такими артистами як Space, Tom Jones, Hill Street Soul, Puretone, Actual Size, Adam Argyle, Hairy Diamond, а також був тур-менеджером Kaiser Chiefs, RED, Fink, Kwabs, The Sisters of Mercy та багатьох інших.

Він доклав зусиль, щоб пісня Greatest Day соул-виконавиці Beverley Knight потрапила у топ-10 найкращих синглів Британії. Його неймовірний досвід стане у нагоді кожному, хто мріє пов'язати своє життя з організацією концертів.
Ірина Горова
MOZGI Entertainment

Спікерів забагато не буває, тож вітайте: Ірина Горова — співпродюсер MOZGI Entertainment та співзасновник MOZGI GROUP.

Разом із Олексієм Потапенко (Потапом), починаючи з 2010 року, Ірина очолює продюсерський центр MOZGI Entertainment. Займається продюсуванням та менеджментом артистів Время и Стекло, MOZGI, Michelle Andrade, INGRET, організацією і продажами концертів, комплексним PR, розповсюдженням й просуванням контенту, музичним маркетингом.

Усім представникам культурної індустрії Ірина радить не зупинятися на досягнутому, постійно розширювати музичні напрямки та формати, і створювати нове уявлення про українську музику у світі.

Тим часом у рамках Kyiv Music Days Ірина Горова продемонструє кейси взаємодії маркетингу та шоу-бізнесу, а також поділиться досвідом колаборацій «артист + бренд».
Максим Ткаченко
Квартал-Концерт

Тіна Кароль, гурт «Без Обмежень», Валерій Жидков, студія «Квартал-95», команди «Ліги сміху» — артисти і проекти які працюють із Квартал-Концерт. Ця компанія охоплює усі можливі грані шоу-бізнесу — від продюсування до продажів квитків на концерти. А керує цим процесом — Максим Ткаченко — засновник та директор «Квартал-Концерт». Цій людині точно є що розповісти про усі аспекти концертної індустрії.
Дмитро Чінь
Concert.ua, VIRUS Music

Продовжуємо представляти наших спікерів! Дмитро Чінь — cпіввласник і маркетинг директор Concert.ua, маркетинг директор VIRUS Music.

Дмитро знає про івент-маркетинг все і трохи більше. Він є одним з найдосвідченіших і найуспішніших івент маркетинг-менеджерів країни. Як створювати стратегії, обирати канали і меседжи просування концертів і фестивалів на різні сегменти аудиторії, як залучати нових клієнтів і утримувати старих, які інструменти використовувати і як заміряти їх ефективність, як побудувати систему і успішно керувати роботою аутсорс-спеціалістів і агенцій? Відповідями на ці питання Дмитро поділиться на конференції.
Юрій Нікітін
MAMAMUSIC

Спікер, якого важливо почути на Kyiv Music Days. Юрій Нікітін — музичний продюсер і талант-менеджер. Генеральний директор та засновник компанії mamamusic, на рахунку якої більш ніж десяток гучних проектів, що вже встигли стати знаковими: Ірина Білик, VERKA SERDUCHKA, НЕАНГЕЛИ, NIKITA, АВІАТОР, ARMIA, Ольга Горбачова, KAZKA — і це лише декілька імен.

Юрій — експерт у побудові успішної музичної кар'єри. Ментор. Засновник освітнього проекту «NIMBS: Школа Музичного Бізнесу». Тож вважаємо, що пропустити його лекцію на Kyiv Music Days — серйозний злочин.
Ігор Тарнопольський
Enjoy! Records

Ігор Тарнопольський — музичний продюсер, засновник Enjoy Records.

За свою кар'єру встиг попрацювати разом із The Maneken, Jamala, ONUKA, BAHROMA та Laud. В 2015 заснував групу компаній Enjoy!, що забезпечують замкнутий цикл управління музичних проектів.

У рамках Kyiv Music Days Ігор розкриє тему «Інвестиції в музичний проект: що потрібно для старту й для того, щоб встриматися на плаву».
Agnieszka Wojciechowska
Голова культурного департаменту та програмний директор польського фестивалю Wschód Kultury – Inne Brzmienia Art'n'Music Festival 2019, проекту Wschód Kultury

За освітою менеджерка та культурна аніматорка (Університет Марії Кюрі-Склодовської), PR-спеціалістка (Університет Варшави). З 2007-го вона займається промоутингом та продакшном культурних подій. На її рахунку комунікаційні стратегії та брендинг проектів Warsztaty Kultury, враховуючи фестивалі Noc Kultury, Jarmark Jagiello, та ін. Розробляючи безліч фестивальних програм, вона створює цікаві колаборації з артистами з Польщі та закордоння, організовує концерти та унікальні культурні музичні проекти.
Євген Філатов
The Maneken

Композитор, засновник українського гурту The Maneken та саунд-продюсер ONUKA і The Elephants, Євген Філатов не читатиме традиційних лекцій. Він уважно вислухає ваші музичні питання і надасть на них максимально розгорнуті відповіді. Адже, кому як не співвласнику незалежного лейблу (Vidlik Records) та саунд-продюсеру десятків хітів зірок української поп та інді-сцени відомі секрети музичної індустрії?
Стас Корольов
Группа YUKO

«Які інструменти для просування є у самобутніх артистів?» — саме на цю тему говоритиме Стас Корольов — мультиінструменталіст та продюсер, учасник та співавтор усіх пісень гурту YUKO. Стас — спеціаліст у крутих лекціях — його спічі по будівництву концертного сетапу та виконанню музики на ньому, а також з аудіопродакшену та артистичної діяльності — збирає повні аудиторії.
Соня Сотник
RadioRoks

Соня Сотник — ведуча Radio ROKS Ukraine. «Камтугеза» в Україні – це не про пісню, а про ранкове шоу. Соня Сотник разом із Сергієм Кузіним роками радують нас у авто дорогою на роботу в ефірі Radio Roks. Проте, ця постать цікава не лише як радіоведуча із 25-річним досвідом. З початку 2000-х вона опікується менеджментом та продюсуванням артистів — свого часу вона була опорою гуртів «ТіК» та «Ляпис Трубецкой». Та й сама встигла випустити ряд крутих пісень — «Гинеколог Наташа», «5-й размер», «Василий», «Single Malt», «Не плач». Чому у неї все так просто виходить — з перших вуст на Kyiv Music Days.
Денис Ринський
Global Events

Денис Ринський — засновник компанії Global Events, організатор Event Industry Forum 2018, 2019. ТОП управлінець, маркетолог. Саме під його керівництвом компанія Global Events зорганізувала понад 160 заходів за 3 роки. Денис в індустрії понад 15 років, тож знає про івенти все і навіть трохи більше. Готовий поділитися своїм досвідом під час дискуту зі співзасновницею Music Export Ukraine Дарця Тарковська та засновницею Kyiv Music Days Євгенія Стрижевська на тему цінностей та змістів бізнес- та освітніх заходів.
Bozena Uryga-Seweryn
BCD Records

Bozena Uryga-Seweryn, представник міжнародної компанії BCD Records.

BCD Records — міжнародна музична компанія, що займається організацію концертів, фестивалів та рекордингом джазових i класичних виконавців у Польщі та світі. Чому цей кейс може зацікавити українських виконавців? Не більше не менше — компанія активно співпрацює із нашими артистами! Наприклад, джазова піаністка Наталя Лебедєва виступала на концертах, організованих BCD Records — на Slavonic Jazz Meetings, на рік Шопена у Польщі. Про досвід міжнародної співпраці — у неділю зранку в рамках Kyiv Music Days.
Rafal Chwala
Арт-директор East of Culture — Different Sounds Festival

Вже п